|
|
| (3 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 80: |
Γραμμή 80: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό | | |process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό |
| − | |process_conditions_name=Μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου 2025, για την ανάθεση συμβάσεων, με εκτιμώμενη αξία άνω των τριάντα (30.000) ευρώ, πλέον ΦΠΑ, απαιτείται η κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων πρόσβασης στο ΕΣΗΔΗΣ, καθώς η σχετική διαδικασία διενεργείται υποχρεωτικά μέσω του εν λόγω Υποσυστήματος. | + | |process_conditions_name=Μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου 2025, για την απευθείας ανάθεση συμβάσεων, με εκτιμώμενη αξία άνω των τριάντα (30.000) ευρώ, πλέον ΦΠΑ, απαιτείται η κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων πρόσβασης στο ΕΣΗΔΗΣ, καθώς η σχετική διαδικασία διενεργείται υποχρεωτικά μέσω του εν λόγω Υποσυστήματος. |
| | Ο κωδικός πρόσβασης στο ΕΣΗΔΗΣ χορηγείται από τον διαχειριστή του Υποσυστήματος (Διεύθυνση ΕΣΗΔΗΣ του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης), κατόπιν αίτησης του οικονομικού φορέα. | | Ο κωδικός πρόσβασης στο ΕΣΗΔΗΣ χορηγείται από τον διαχειριστή του Υποσυστήματος (Διεύθυνση ΕΣΗΔΗΣ του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης), κατόπιν αίτησης του οικονομικού φορέα. |
| | Από 1ης Οκτωβρίου 2025, η χρήση του Υποσυστήματος ΕΣΗΔΗΣ δεν είναι πλέον υποχρεωτική για τη διεξαγωγή των διαδικασιών απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του ν. 4412/2016. | | Από 1ης Οκτωβρίου 2025, η χρήση του Υποσυστήματος ΕΣΗΔΗΣ δεν είναι πλέον υποχρεωτική για τη διεξαγωγή των διαδικασιών απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του ν. 4412/2016. |
| Γραμμή 234: |
Γραμμή 234: |
| | |process_step_duration_max=P5D | | |process_step_duration_max=P5D |
| | |process_step_description=Η αναθέτουσα αρχή ή το γνωμοδοτικό όργανο, που μπορεί να συγκροτηθεί με απόφασή της, αξιολογεί τις προσφορές που υπέβαλαν οι οικονομικοί φορείς, που έχουν προσκληθεί στη διαδικασία. | | |process_step_description=Η αναθέτουσα αρχή ή το γνωμοδοτικό όργανο, που μπορεί να συγκροτηθεί με απόφασή της, αξιολογεί τις προσφορές που υπέβαλαν οι οικονομικοί φορείς, που έχουν προσκληθεί στη διαδικασία. |
| − | |process_step_note=Σε περίπτωση που οι προσκληθέντες οικονομικοί φορείς είναι περισσότεροι του ενός, η αξιολόγηση της (τεχνικής και οικονομικής) προσφοράς τους μπορεί να γίνει σε αυτό το στάδιο, δίχως να περιλαμβάνει την αξιολόγηση των δικαιολογητικών κατακύρωσης. Τα τελευταία, για λόγους αποφυγής δικοιητικού κόστους, μπορεί να τα υποβάλλει μόνο ο προσωρινός ανάδοχος. Η δυνατότητα αυτή προβλέπεται στα έγγραφα της σύμβασης (πρόσκληση) και εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της αναθέτουσας αρχής. | + | |process_step_note=Σε περίπτωση που οι προσκληθέντες οικονομικοί φορείς είναι περισσότεροι του ενός, η αξιολόγηση της (τεχνικής και οικονομικής) προσφοράς τους μπορεί να γίνει σε αυτό το στάδιο, δίχως να περιλαμβάνει την αξιολόγηση των δικαιολογητικών κατακύρωσης. Τα τελευταία, για λόγους αποφυγής διοικητικού κόστους, μπορεί να τα υποβάλλει μόνο ο προσωρινός ανάδοχος. Η δυνατότητα αυτή προβλέπεται στα έγγραφα της σύμβασης (πρόσκληση) και εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της αναθέτουσας αρχής. |
| | | | |
| | Δεν λαμβάνονται υπόψη και δεν αξιολογούνται προσφορές που τυχόν υποβάλλονται από οικονομικούς φορείς που δεν προσκλήθηκαν στη διαδικασία. | | Δεν λαμβάνονται υπόψη και δεν αξιολογούνται προσφορές που τυχόν υποβάλλονται από οικονομικούς φορείς που δεν προσκλήθηκαν στη διαδικασία. |