|
|
| Γραμμή 289: |
Γραμμή 289: |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_submission_type=Τήρηση από τον αιτούντα στην επιχείρηση | | |process_evidence_submission_type=Τήρηση από τον αιτούντα στην επιχείρηση |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Έκθεση ειδικού ή έκτακτου τεχνικού ελέγχου. | | |process_evidence_description=Έκθεση ειδικού ή έκτακτου τεχνικού ελέγχου. |
| | |process_evidence_note=Έκθεση ειδικού ή έκτακτου τεχνικού ελέγχου από αναγνωρισμένο φορέα ελέγχου με τον όρο «Συμμόρφωση». | | |process_evidence_note=Έκθεση ειδικού ή έκτακτου τεχνικού ελέγχου από αναγνωρισμένο φορέα ελέγχου με τον όρο «Συμμόρφωση». |
| Γραμμή 295: |
Γραμμή 295: |
| | Σε περίπτωση που μετά την ημερομηνία έναρξης ισχύος της υπ’ αρ. 100393/26.10.2022 απόφασης (δηλαδή μετά τις 26.04.2023) δεν υπάρχει στην αγορά κανένας αναγνωρισμένος φορέας ελέγχου των δωματίων απόδρασης, για την γνωστοποίηση, ο φορέας της δραστηριότητας, αντί για την έκθεση τεχνικού ελέγχου, θα διαθέτει βεβαίωση διπλωματούχου μηχανικού ΑΕΙ, μέλους του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, περί της τήρησης των προδιαγραφών της | | Σε περίπτωση που μετά την ημερομηνία έναρξης ισχύος της υπ’ αρ. 100393/26.10.2022 απόφασης (δηλαδή μετά τις 26.04.2023) δεν υπάρχει στην αγορά κανένας αναγνωρισμένος φορέας ελέγχου των δωματίων απόδρασης, για την γνωστοποίηση, ο φορέας της δραστηριότητας, αντί για την έκθεση τεχνικού ελέγχου, θα διαθέτει βεβαίωση διπλωματούχου μηχανικού ΑΕΙ, μέλους του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, περί της τήρησης των προδιαγραφών της |
| | υπ’ αρ. 100393/26.10.2022 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 5520). | | υπ’ αρ. 100393/26.10.2022 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 5520). |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Νόμος |
| | + | |process_rule_decision_number=5019 |
| | + | |process_rule_decision_year=2023 |
| | + | |process_rule_article=54 |
| | + | |process_rule_description=Πλαίσιο άσκησης της διαδραστικής ψυχαγωγικής δραστηριότητας «δωμάτια απόδρασης (escape rooms)» Προσθήκη Κεφαλαίου ΜΑ’ στον ν. 4442/2016. |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=27 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20230100027 |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Κοινή Υπουργική Απόφαση |
| | + | |process_rule_decision_number=40940 |
| | + | |process_rule_decision_year=2023 |
| | + | |process_rule_description=Καθορισμός διαδικασίας, περιεχομένου και δικαιολογητικών, παραβόλου και κυρώσεων για τη γνωστοποίηση λειτουργίας της διαδραστικής |
| | + | ψυχαγωγικής δραστηριότητας «δωμάτια απόδρασης (escape rooms)». |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=3111 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20230203111 |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Κοινή Υπουργική Απόφαση |
| | + | |process_rule_decision_number=100393 |
| | + | |process_rule_decision_year=2022 |
| | + | |process_rule_description=Ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων για τις προδιαγραφές και τη λειτουργία χώρων αναψυχής και επιχειρήσεων με αντικείμενο δραστηριότητας |
| | + | την παροχή υπηρεσιών διαδραστικής ψυχαγωγίας, τα δωμάτια απόδρασης (escape rooms) . |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=5520 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220205520 |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=1 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Παραλαβή της γνωστοποίησης |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Παραλαβή της υποβληθείσας γνωστοποίησης. |
| | + | |process_step_note=Παραλαβή από τον Δήμο της υποβληθείσας γνωστοποίησης σε έγχαρτη μορφή με θεώρηση ως προς το γνήσιο της υπογραφής αν δεν κατατίθεται από τον φορέα της δραστηριότητας αυτοπροσώπως. |
| | + | Αφορά την περίπτωση όπου δεν είναι τεχνικά εφικτή η υποβολή μέσω του ΟΠΣ-ΑΔΕ, ή του ηλεκτρονικού συστήματος notifybusiness ή σε ηλεκτρονική μορφή στον Δήμο. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=2 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Έκδοση αποδεικτικού υποβολής γνωστοποίησης |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=0 |
| | + | |process_step_description=Έκδοση αποδεικτικού της έγχαρτης υποβολής γνωστοποίησης. |
| | + | |process_step_note=Όταν η γνωστοποίηση υποβάλλεται σε έγχαρτη μορφή: |
| | + | α) Ο δήμος παραλαμβάνει τη γνωστοποίηση σε κάθε περίπτωση και εκδίδει αποδεικτικό υποβολής, |
| | + | β) Ο δήμος δίνει στη γνωστοποίηση έναν μοναδικό αύξοντα αριθμό, ο οποίος παραμένει ο ίδιος ακόμα και όταν αυτή μεταβάλλεται, με απλή προσθήκη αύξουσας αρίθμησης για κάθε μεταβολή, |
| | + | γ) ο δήμος ενημερώνει τον φορέα της δραστηριότητας αμελλητί και με κάθε πρόσφορο μέσο σχετικά με τον αύξοντα αριθμό που έλαβε η γνωστοποίησή του. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=3 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Κοινοποίηση της γνωστοποίησης |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=0 |
| | + | |process_step_duration_max=0 |
| | + | |process_step_description=Κοινοποίηση της γνωστοποίησης που υπεβλήθη εκτός ηλεκτρονικού συστήματος. |
| | + | |process_step_note=Ο δήμος κοινοποιεί το αργότερο εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών τη γνωστοποίηση ή τη μεταβολή της στην οικεία Υπηρεσία Δόμησης, στην οικεία Υπηρεσία του Πυροσβεστικού Σώματος και σε κάθε άλλη Υπηρεσία που κατά την κρίση της πρέπει να λάβει γνώση για τη λειτουργία της δραστηριότητας, |
| | + | προκειμένου να ασκήσουν τους κατά νόμο προβλεπόμενους ελέγχους. |
| | }} | | }} |