Τεχνική αστυνόμευση οδικού δικτύου από την Ελληνική Αστυνομία

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



d1ca5e10-fa5d-434f-a81b-627ae1954d4d 464681

Με μια ματιά

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

5 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην τεχνική αστυνόμευση για τον περιορισμό και εξάλειψη των όποιων ατελειών ή πλημμελών σημάνσεων ή κακοτεχνιών του οδικού δικτύου, την παροχή συγκεκριμένων εντολών και οδηγιών προς τις υφιστάμενες υπηρεσίες, για τη λήψη μέτρων και εκδήλωση ενεργειών που θα διευκολύνουν τους χρήστες του οδικού δικτύου και θα αυξήσουν τον βαθμό οδικής ασφάλειας, καθώς και τη διενέργεια ελέγχων και εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, ενημερώνοντας τους αρμόδιους Φορείς για την έγκαιρη αποκατάσταση αυτών.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Αποτύπωση προβλημάτων τεχνικής αστυνόμευσης οδικού δικτύου - Ενημέρωση αρμόδιων φορέων

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,


            • Προεδρικό Διάταγμα 4 Παράγραφος 2 178 2014 281 Α
            • Προεδρικό Διάταγμα 75 141 1991 58 Α

              Περιγραφή Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών.

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGVo0BSic6eqXdtvSoClrL83xkCZsTbnw3tIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb zFijK0oV0bNsQo3fGl7cE5V7717zFdaMIJY-7EV FB Ixwg

            • Νόμος 52 Παράγραφος 2 2696 1999 57 Α
            • 1 Εκκίνηση της διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Διενεργούμενες εποχικές περιπολίες οργάνων της Ελληνικής Αστυνομίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος



              Ναι Όχι


            • 3 Παράπονα - Καταγγελίες πολιτών


              Περιγραφή Πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους είτε τηλεφωνικά στο οικείο αστυνομικό Τμήμα ή Διεύθυνση ή να αναφερθούν εγγράφως ή προφορικά με επίσκεψή τους στο κατάστημα της Υπηρεσίας.

              Ναι Όχι


            • 4 Διαπίστωση προβλήματος


              Περιγραφή Το αστυνομικό όργανο διαπιστώνει κατά την τεχνική αστυνόμευση ατέλειες ή πλημμελείς σημάνσεις ή κακοτεχνίες του οδικού δικτύου.

              Όχι Όχι


            • 5 Καταγραφή προβλήματος


              Περιγραφή Συμπληρώνεται έγγραφη αναφορά για την καταγραφή του προβλήματος από τον αρμόδιο υπάλληλο της αστυνομικής υπηρεσίας.

              Όχι Όχι


            • 6 Έκδοση αποφάσεων για τη λήψη έκτακτων μέτρων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής



              Όχι Όχι


            • 7 Σύνταξη και αποστολή εγγράφου προς τον αρμόδιο Φορέα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής



              Όχι Ναι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.