Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Ψηφιακά σημεία παροχής
- Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (ΕΨΠ - gov.gr) File a complaint/complaints for premium rate services
- Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (ΕΨΠ - gov.gr) Καταγγελία / παράπονα για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
50 ημέρες
Περιγραφή
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Διάρκεια Ισχύος
Αόριστη
Παρατηρήσεις
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Κατάθεση
Κατατίθεται από
Τίτλος
Σημειώσεις
• ηλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ (https://www.eett.gr/katanalotes/ypiresies-ayximenis-chreosis/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-ypiresies-ayximenis-chreosis/), • μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@eett.gr, • αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και
Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
NACE
- 61 Τηλεπικοινωνίες