|
|
| (14 ενδιάμεσες εκδόσεις από 5 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| | {{process | | {{process |
| − | |process_uuid=823e34df-5444-401b-8c53-8a889c0857af
| |
| − | |process_id=823345
| |
| | |process_official_title=Προγραμματισμός και Διενέργεια Τακτικού / 'Εκτάκτου Ελέγχου επιχείρησης βάση του ετήσιου προγράμματος ελέγχων | | |process_official_title=Προγραμματισμός και Διενέργεια Τακτικού / 'Εκτάκτου Ελέγχου επιχείρησης βάση του ετήσιου προγράμματος ελέγχων |
| | |process_alternative_titles=Επίσημος Έλεγχος Τροφίμων, Έλεγχος ΕΦΕΤ, Έλεγχος Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων, Έλεγχος ΥΑΕΤ | | |process_alternative_titles=Επίσημος Έλεγχος Τροφίμων, Έλεγχος ΕΦΕΤ, Έλεγχος Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων, Έλεγχος ΥΑΕΤ |
| Γραμμή 7: |
Γραμμή 5: |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=85324 | | |process_org_owner=85324 |
| | + | |process_provision_org_group=5587, 4888, 9603 |
| | |process_provision_org=37171 | | |process_provision_org=37171 |
| − | |process_provision_org_directory=Περιφερειακές Διευθύνσεις ΕΦΕΤ, Διεύθυνση Ασφάλειας Τροφίμων ΕΦΕΤ, Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτών ΕΦΕΤ, Περιφέρειες, Περιφερειακές Ενότητες | + | |process_provision_org_directory=Διεύθυνση Ασφάλειας Τροφίμων ΕΦΕΤ, Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτών ΕΦΕΤ |
| | |process_remarks=Η διαδικασία εκτελείται από τον ΕΦΕΤ σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται μετά την πρωτογενή παραγωγή. | | |process_remarks=Η διαδικασία εκτελείται από τον ΕΦΕΤ σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται μετά την πρωτογενή παραγωγή. |
| − | |process_estimated_implementation_duration=7776000 | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P3M |
| | |process_provided_language=Ελληνικά | | |process_provided_language=Ελληνικά |
| | + | |process_see_also=Β' Επιτροπή επανεξέτασης κατασχεθέντων τροφίμων; Επιβολή διοικητικού προστίμου σε επιχειρήσεις τροφίμων; Προγραμματισμός και διενέργεια δειγματοληψίας από Περιφερειακή Διεύθυνση και Διαχείριση Αποτελεσμάτων; Προσωρινή αναστολή λειτουργίας επιχείρησης τροφίμων; Σφράγιση μη αδειοδοτημένης/μη εγκεκριμένης εγκατάστασης τροφίμων |
| | |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
| | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη | | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη |
| Γραμμή 17: |
Γραμμή 17: |
| | |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό | | |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό |
| | |process_output_type=Απόφαση, Διοικητική πράξη, Παραγωγή εγγράφου | | |process_output_type=Απόφαση, Διοικητική πράξη, Παραγωγή εγγράφου |
| − | |process_validity_duration=-1
| + | |process_provided_to=Εμπόρους,Λιανοπωλητές,Επιχειρήσεις,Συνεταιρισμούς,Εργαζόμενους,Εργοδότες |
| − | |process_source=Συντάκτες
| + | |process_tax_type=Βεβαιώσεις,Επιθεωρήσεις,Επιτόπιοι έλεγχοι,Πιστοποιήσεις |
| − | |process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες | + | |process_life_events=Τρόφιμα, Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση, Ελεύθεροι επαγγελματίες, Ηλεκτρονικός φάκελος επιχείρησης, Υπηρεσίες χημείου |
| − | |process_tax_type=Έλεγχοι | |
| − | |process_life_events=Τρόφιμα,Επιχειρηματική δραστηριότητα | |
| | |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| | |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή, η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή, το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός εάν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.» | | |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή, η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή, το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός εάν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.» |
| Γραμμή 36: |
Γραμμή 34: |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | |process_uuid=823e34df-5444-401b-8c53-8a889c0857af |
| | + | |process_id=823345 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 114: |
Γραμμή 114: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_duration_min=7200 | + | |process_step_duration_min=PT2H |
| − | |process_step_duration_max=432000 | + | |process_step_duration_max=P5D |
| | |process_step_description=Στο πλαίσιο της διοικητικής διεργασίας της Οργάνωσης, Προγραμματισμού και Εποπτείας των ελέγχων της Περιφερειακής Διεύθυνσης ο προγραμματισμός εξειδικεύεται σε εβδομαδιαία βάση. | | |process_step_description=Στο πλαίσιο της διοικητικής διεργασίας της Οργάνωσης, Προγραμματισμού και Εποπτείας των ελέγχων της Περιφερειακής Διεύθυνσης ο προγραμματισμός εξειδικεύεται σε εβδομαδιαία βάση. |
| | O Προγραμματισμός των Ελέγχων των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ διενεργείται λαμβάνοντας υπόψη τη στοχοθεσία που έχει τεθεί από την Κεντρική Υπηρεσία για ελέγχους / δειγματοληψίες, γενικές οδηγίες επιμέρους προγραμματισμού ελέγχων, καθώς και τομεακούς ή άλλους ελέγχους που δεν εντάσσονται στα ετήσια προγράμματα. Επιπλέον εισερχόμενα στον προγραμματισμό των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ μπορούν να προκύψουν από τα δίκτυα RASFF/ AAC&FF, την εφαρμογή της Πολιτικής Διαχείρισης Αναφορών / Καταγγελιών καθώς και από την εφαρμογή της διεργασίας για την χορήγηση έγκρισης. Στην κατάρτιση του προγράμματος των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ λαμβάνεται υπόψη ο προσδιορισμός της συχνότητας ελέγχου της εκάστοτε επιχείρησης η οποία προσδιορίζεται με συστηματικό τρόπο (ΚΥΑ 1408/274009/09.10.2020). | | O Προγραμματισμός των Ελέγχων των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ διενεργείται λαμβάνοντας υπόψη τη στοχοθεσία που έχει τεθεί από την Κεντρική Υπηρεσία για ελέγχους / δειγματοληψίες, γενικές οδηγίες επιμέρους προγραμματισμού ελέγχων, καθώς και τομεακούς ή άλλους ελέγχους που δεν εντάσσονται στα ετήσια προγράμματα. Επιπλέον εισερχόμενα στον προγραμματισμό των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ μπορούν να προκύψουν από τα δίκτυα RASFF/ AAC&FF, την εφαρμογή της Πολιτικής Διαχείρισης Αναφορών / Καταγγελιών καθώς και από την εφαρμογή της διεργασίας για την χορήγηση έγκρισης. Στην κατάρτιση του προγράμματος των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ λαμβάνεται υπόψη ο προσδιορισμός της συχνότητας ελέγχου της εκάστοτε επιχείρησης η οποία προσδιορίζεται με συστηματικό τρόπο (ΚΥΑ 1408/274009/09.10.2020). |
| Γραμμή 126: |
Γραμμή 126: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| − | |process_step_duration_min=300 | + | |process_step_duration_min=PT5M |
| − | |process_step_duration_max=1800 | + | |process_step_duration_max=PT30M |
| | |process_step_description=Οι εντολές εκδίδονται μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του ΕΦΕΤ και συνοδεύονται από άλλα διοικητικά έγγραφα που αφορούν στην κίνηση των οχημάτων. Καθορίζουν τους Υπεύθυνους της Εντολής, τους Ελεγκτές, καθώς και τους Συνδεδεμένους Ελέγχους εφόσον υπάρχουν. | | |process_step_description=Οι εντολές εκδίδονται μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του ΕΦΕΤ και συνοδεύονται από άλλα διοικητικά έγγραφα που αφορούν στην κίνηση των οχημάτων. Καθορίζουν τους Υπεύθυνους της Εντολής, τους Ελεγκτές, καθώς και τους Συνδεδεμένους Ελέγχους εφόσον υπάρχουν. |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 136: |
Γραμμή 136: |
| | |process_step_title=Μετακίνηση Ελεγκτών | | |process_step_title=Μετακίνηση Ελεγκτών |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| − | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
| − | |process_step_duration_max=7200 | + | |process_step_duration_max=PT2H |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 146: |
Γραμμή 146: |
| | |process_step_official=Κλιμάκιο | | |process_step_official=Κλιμάκιο |
| | |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| − | |process_step_duration_min=7200 | + | |process_step_duration_min=PT2H |
| − | |process_step_duration_max=57600 | + | |process_step_duration_max=PT16H |
| | |process_step_description=Το κλιμάκιο ελέγχου επιδεικνύει την υπηρεσιακή ταυτότητα και την εντολή ελέγχου. Ο έλεγχος των επιχειρήσεων γίνεται έναντι της ισχύουσας ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας στον τομέα των τροφίμων, ποτών και ΥΑΕΤ. Κατά την διεξαγωγή του ελέγχου εφαρμόζονται οι γενικές αρχές που απορρέουν από καθιερωμένα διεθνή πρότυπα (Ανεξαρτησία, Αντικειμενικότητα, Εχεμύθεια, Αμεροληψία). Κατά την διεξαγωγή του ελέγχου γίνεται χρήση εγκεκριμένων εντύπων ελέγχου (εγχειρίδια, οδηγοί επιθεώρησης, έντυπα ελέγχου επιχειρήσεων). | | |process_step_description=Το κλιμάκιο ελέγχου επιδεικνύει την υπηρεσιακή ταυτότητα και την εντολή ελέγχου. Ο έλεγχος των επιχειρήσεων γίνεται έναντι της ισχύουσας ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας στον τομέα των τροφίμων, ποτών και ΥΑΕΤ. Κατά την διεξαγωγή του ελέγχου εφαρμόζονται οι γενικές αρχές που απορρέουν από καθιερωμένα διεθνή πρότυπα (Ανεξαρτησία, Αντικειμενικότητα, Εχεμύθεια, Αμεροληψία). Κατά την διεξαγωγή του ελέγχου γίνεται χρήση εγκεκριμένων εντύπων ελέγχου (εγχειρίδια, οδηγοί επιθεώρησης, έντυπα ελέγχου επιχειρήσεων). |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 168: |
Γραμμή 168: |
| | |process_step_official=Κλιμάκιο | | |process_step_official=Κλιμάκιο |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_duration_min=14400 | + | |process_step_duration_min=PT4H |
| − | |process_step_duration_max=7776000 | + | |process_step_duration_max=P3M |
| | |process_step_description=Οι αρμόδιες αρχές, στο πλαίσιο άσκησης του επίσημου ελέγχου, αν διαπιστώσουν μη συμμόρφωση προς τις απαιτήσεις ή τις διαδικασίες που προβλέπει η ενωσιακή και εθνική νομοθεσία στους τομείς των τροφίμων, επιβάλλουν, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της μη συμμόρφωσης, το ιστορικό και το μέγεθος της επιχείρησης, κατά περίπτωση και στο βαθμό που απαιτείται, τα μέτρα συμμόρφωσης σύμφωνα με τα άρθρα 4,5,6,7,8,9,10,11 του Ν. 4235/2014 όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει. | | |process_step_description=Οι αρμόδιες αρχές, στο πλαίσιο άσκησης του επίσημου ελέγχου, αν διαπιστώσουν μη συμμόρφωση προς τις απαιτήσεις ή τις διαδικασίες που προβλέπει η ενωσιακή και εθνική νομοθεσία στους τομείς των τροφίμων, επιβάλλουν, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της μη συμμόρφωσης, το ιστορικό και το μέγεθος της επιχείρησης, κατά περίπτωση και στο βαθμό που απαιτείται, τα μέτρα συμμόρφωσης σύμφωνα με τα άρθρα 4,5,6,7,8,9,10,11 του Ν. 4235/2014 όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει. |
| | |process_step_note=Σχετικές διαδικασίες ΜΙΤΟΣ 823345, 727449, 181393, 789814, 475267, 564641, 717654, 717636, 221895. | | |process_step_note=Σχετικές διαδικασίες ΜΙΤΟΣ 823345, 727449, 181393, 789814, 475267, 564641, 717654, 717636, 221895. |
| Γραμμή 179: |
Γραμμή 179: |
| | |process_step_title=Μετακίνηση Ελεγκτών | | |process_step_title=Μετακίνηση Ελεγκτών |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| − | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
| − | |process_step_duration_max=7200 | + | |process_step_duration_max=PT2H |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 189: |
Γραμμή 189: |
| | |process_step_official=Κλιμάκιο | | |process_step_official=Κλιμάκιο |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| − | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
| − | |process_step_duration_max=259200 | + | |process_step_duration_max=P3D |
| | |process_step_description=Η έκθεση ελέγχου συντάσσεται, σύμφωνα με τον Ν. 2741/99, άρθρο 5, παρ 3, και καταγράφονται ο σκοπός του ελέγχου, το νομικό πλαίσιο, οι μέθοδοι, τα ευρήματα, η μη τήρηση της νομοθεσίας, τα προτεινόμενα μέτρα, η προθεσμία ανταπόκρισης της επιχείρησης (Ν. 4235/14, ΚΥΑ 15523/2006, άρ.16, παρ.4 και ΥΑ 12932/2006, άρ.23, παρ.4). Παράγεται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα του ΕΦΕΤ και διαβιβάζεται στην επιχείρηση και σε όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες. | | |process_step_description=Η έκθεση ελέγχου συντάσσεται, σύμφωνα με τον Ν. 2741/99, άρθρο 5, παρ 3, και καταγράφονται ο σκοπός του ελέγχου, το νομικό πλαίσιο, οι μέθοδοι, τα ευρήματα, η μη τήρηση της νομοθεσίας, τα προτεινόμενα μέτρα, η προθεσμία ανταπόκρισης της επιχείρησης (Ν. 4235/14, ΚΥΑ 15523/2006, άρ.16, παρ.4 και ΥΑ 12932/2006, άρ.23, παρ.4). Παράγεται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα του ΕΦΕΤ και διαβιβάζεται στην επιχείρηση και σε όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες. |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 202: |
Γραμμή 202: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_duration_min=7200 | + | |process_step_duration_min=PT2H |
| − | |process_step_duration_max=1814400 | + | |process_step_duration_max=P21D |
| | |process_step_description=Η έκθεση ελέγχου ή απόσπασμα αυτής, κατά περίπτωση, διαβιβάζεται και σε όλες τις εμπλεκόμενες επιχειρήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τον Καν. 2016/679 (περί προσωπικών δεδομένων). | | |process_step_description=Η έκθεση ελέγχου ή απόσπασμα αυτής, κατά περίπτωση, διαβιβάζεται και σε όλες τις εμπλεκόμενες επιχειρήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τον Καν. 2016/679 (περί προσωπικών δεδομένων). |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 215: |
Γραμμή 215: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_duration_min=7200 | + | |process_step_duration_min=PT2H |
| − | |process_step_duration_max=259200 | + | |process_step_duration_max=P3D |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 227: |
Γραμμή 227: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_duration_min=7200 | + | |process_step_duration_min=PT2H |
| − | |process_step_duration_max=259200 | + | |process_step_duration_max=P3D |
| | |process_step_description=Στις περιπτώσεις μη συμμόρφωσης προς την ενωσιακή και την εθνική νομοθεσία, παράλληλα με την επιβολή των μέτρων συμμόρφωσης, μπορεί να επιβάλλονται και ποινικές κυρώσεις. | | |process_step_description=Στις περιπτώσεις μη συμμόρφωσης προς την ενωσιακή και την εθνική νομοθεσία, παράλληλα με την επιβολή των μέτρων συμμόρφωσης, μπορεί να επιβάλλονται και ποινικές κυρώσεις. |
| | Η έκθεση ελέγχου διαβιβάζεται στην Εισαγγελία σύμφωνα με το Ν. 4235/2014, άρθρο 27, Ν. 2741/99, άρθρο 1, παρ. 6 και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, άρθρα 34 & 37. | | Η έκθεση ελέγχου διαβιβάζεται στην Εισαγγελία σύμφωνα με το Ν. 4235/2014, άρθρο 27, Ν. 2741/99, άρθρο 1, παρ. 6 και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, άρθρα 34 & 37. |
| Γραμμή 239: |
Γραμμή 239: |
| | |process_step_previous_child=8 | | |process_step_previous_child=8 |
| | |process_step_title=Έναυσμα Διαδικασίας Επιβολής Διοικητικής Κύρωσης (Προστίμου) | | |process_step_title=Έναυσμα Διαδικασίας Επιβολής Διοικητικής Κύρωσης (Προστίμου) |
| − | |process_step_duration_min=1296000 | + | |process_step_duration_min=P15D |
| − | |process_step_duration_max=7776000 | + | |process_step_duration_max=P3M |
| | |process_step_description=Σε καθορισμένες κατηγορίες μη συμμόρφωσης προς την ενωσιακή και την εθνική νομοθεσία, παράλληλα με την επιβολή των μέτρων συμμόρφωσης, μπορεί να επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις. Από τις κατηγορίες εξαρτάται και το εύρος του προστίμου. (Νόμος 4232, Άρθρο 23). Δεν επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις στις κάτωθι περιπτώσεις: | | |process_step_description=Σε καθορισμένες κατηγορίες μη συμμόρφωσης προς την ενωσιακή και την εθνική νομοθεσία, παράλληλα με την επιβολή των μέτρων συμμόρφωσης, μπορεί να επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις. Από τις κατηγορίες εξαρτάται και το εύρος του προστίμου. (Νόμος 4232, Άρθρο 23). Δεν επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις στις κάτωθι περιπτώσεις: |
| | α) Όταν η επιχείρηση στα πλαίσια του αυτοελέγχου διαπιστώσει μη συμμόρφωση προς τη νομοθεσία, δηλώσει αυτοβούλως στην αρμόδια αρχή και λάβει άμεσα τα δέοντα μέτρα, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, για τον περιορισμό του κινδύνου, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει εγκαταλείψει την εγκατάσταση ή δεν έχει καταναλωθεί. β) Όταν μη ασφαλή τρόφιμα, ζωοτροφές, ΖΥΠ ή ΠΠ αποσύρονται ή/και κατάσχονται βάσει του συστήματος RASFF, εφόσον αυτά έχουν παραχθεί εκτός της Χώρας και μόνο στις περιπτώσεις που αποδειχθεί άγνοια ή απουσία δόλου από τον υπεύθυνο της επιχείρησης που προορίζεται το φορτίο γ) Όταν τρόφιμα, ζωοτροφές, ΖΥΠ ή ΠΠ διατέθηκαν ή διακινήθηκαν και το επίπεδο των επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων δεν επέτρεπε την τεκμηρίωση βλάβης για τη δημόσια υγεία και την υγεία των ζώων. Ωστόσο, λαμβάνονται άμεσα τα απαραίτητα μέτρα συμμόρφωσης για την αποτροπή του κινδύνου, όταν αυτός διαπιστωθεί. | | α) Όταν η επιχείρηση στα πλαίσια του αυτοελέγχου διαπιστώσει μη συμμόρφωση προς τη νομοθεσία, δηλώσει αυτοβούλως στην αρμόδια αρχή και λάβει άμεσα τα δέοντα μέτρα, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, για τον περιορισμό του κινδύνου, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει εγκαταλείψει την εγκατάσταση ή δεν έχει καταναλωθεί. β) Όταν μη ασφαλή τρόφιμα, ζωοτροφές, ΖΥΠ ή ΠΠ αποσύρονται ή/και κατάσχονται βάσει του συστήματος RASFF, εφόσον αυτά έχουν παραχθεί εκτός της Χώρας και μόνο στις περιπτώσεις που αποδειχθεί άγνοια ή απουσία δόλου από τον υπεύθυνο της επιχείρησης που προορίζεται το φορτίο γ) Όταν τρόφιμα, ζωοτροφές, ΖΥΠ ή ΠΠ διατέθηκαν ή διακινήθηκαν και το επίπεδο των επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων δεν επέτρεπε την τεκμηρίωση βλάβης για τη δημόσια υγεία και την υγεία των ζώων. Ωστόσο, λαμβάνονται άμεσα τα απαραίτητα μέτρα συμμόρφωσης για την αποτροπή του κινδύνου, όταν αυτός διαπιστωθεί. |
| Γραμμή 253: |
Γραμμή 253: |
| | |process_step_title=Ενημέρωση κεντρικής υπηρεσίας για RASFF/ AAC / FF | | |process_step_title=Ενημέρωση κεντρικής υπηρεσίας για RASFF/ AAC / FF |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| − | |process_step_duration_min=7200 | + | |process_step_duration_min=PT2H |
| − | |process_step_duration_max=259200 | + | |process_step_duration_max=P3D |
| | |process_step_description=RASFF: Rapid Alert System for Food and Feed, Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης Τροφίμων. Το δίκτυο για την κοινοποίηση κινδύνων που απειλούν την ανθρώπινη υγεία και προέρχονται από τρόφιμα ή ζωοτροφές ή υλικά σε επαφή με τρόφιμα και σοβαρών κινδύνων που απειλούν την υγεία των ζώων ή το περιβάλλον. | | |process_step_description=RASFF: Rapid Alert System for Food and Feed, Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης Τροφίμων. Το δίκτυο για την κοινοποίηση κινδύνων που απειλούν την ανθρώπινη υγεία και προέρχονται από τρόφιμα ή ζωοτροφές ή υλικά σε επαφή με τρόφιμα και σοβαρών κινδύνων που απειλούν την υγεία των ζώων ή το περιβάλλον. |
| | Δίκτυο AAC: Το δίκτυο που αποτελείται από την Επιτροπή και τους οργανισμούς σύνδεσης που έχουν οριστεί από τα κράτη μέλη σύμφωνα με το άρθρο 103 παράγραφος 1 του κανονισμού (ΕΕ) αρ. 2017/625, με σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των αρμόδιων αρχών. | | Δίκτυο AAC: Το δίκτυο που αποτελείται από την Επιτροπή και τους οργανισμούς σύνδεσης που έχουν οριστεί από τα κράτη μέλη σύμφωνα με το άρθρο 103 παράγραφος 1 του κανονισμού (ΕΕ) αρ. 2017/625, με σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των αρμόδιων αρχών. |